usch, i need some help

hej, eller aa.. kan inte somna om, elr rättare sagt vågar inte. vad är det för fel?! haaatar mardrömmar! usch. vaknade kvart i fem, och vågar inte lägga ner mobilen. ska ju ändå upp om 40 min. å gud jag dör! men eh.. a. önskar att jonathan låg o höll om mig och säga "allt kommer bli bra, du behöver inte vara rädd". haha känner mig som en barnunge.. men är livrädd för sånt här!
men under tiden jag väntar på att tiden ska gå så kan jag ju berätta att kärleken kan vara det allra bästa och underbaraste bara man har den rätta jämte sig, iaf den rätta för ett tag, ingen vet ju hur länge förhållanden håller osv. men det kan ju oxo va hur jobbigt som helst, man tycker om någon som tycker om någon annan och sånt suger. men man har ju faktiskt en underbar familj, det hopps jag ni oxo har, som bryr sig, som vill ge kärlek till dig och som vill ha kärlek tillbaka. syskon kan vara det bästa som finns, för dom kan alltid vara sig själv med mig och jag får va mig själv utan att dom dömer hur man är! så nu känns det ju jättetomt när ingen av mina syskon bor hemma längre. så då är det skönt att ha någon som jonathan och reta och skoja med. men älska din familj för dom bör göra ditt liv helt otroligt även om du inte har någon pojk/flickvän. just nu, okej inte direkt nu efter drömmen men annars så mår jag riktigt bra! jag försöker leva mitt liv fullt ut och när jag är med jonathan känner jag att jag lever och är älskad! det är då jag inte kan må bättre!
hörreni, jag mår faktiskt lite bättre nu efter att ha skrivit av mig lite, känns bra! det är ju det bloggen är bra för, inte sant? nu ska jag se om jag kanske kan sova tjugo minuter elr vad det nu blir. stora mys kramar till er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0