they can never take us apart

dagen har varit bra hittills! bara slappat med ida, till tre typ, mathilda stack hem vid tio något sånt, dom har sovit här inatt, har varit riktigt mys! en efterlängtad tjejkväll! synd bara att inte sara kunde vara med! får bli någon annan helg igen när alla kan!
imon åker jag till jonte en snabbis, några timmar sådär.
ikväll blire en hemmakväll med mamma och pappa, mysigt!
men ni får ha det så bra tills vi hörs igen! lördagskramar på er!

saknar åby faktiskt, just den dagen.. saknar klassen, saknar parallelklassen. saknar all värme, alla gamla vänner, alla dom hysteriska skratten, alla människor, lärare och bara allt! saknar verkligen att gå i nian. att kunna ha många av sina vänner runt en hela tiden, saknar alla så galet mycket, och nu har alla splittrats i olika klasser, känns så sjukt... vi kommer aldrig att komma tillbaka till den där dagen på bilden, bara i tanken. så alla som går på högstadiet, NJUT.
jo jag har det jättebra på gymnasiet, har fått flera nya och fina vänner, känns jättebra! men det är så tomt i mig, alla är inte på samma ställe längre.
Saga
2012-09-16 @ 13:42:53
URL: http://www.parttimeprincess.devote.se

Är jag en av dina "nya och fina vänner"? :) hehe

Svar: haha, klart du är saga! :D
Jonna

Saga
2012-09-18 @ 21:23:56
URL: http://www.parttimeprincess.devote.se

YEEY! :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0