live your life.

hej igen, det blev en dag hemma igen pga den himlans jobbiga huvudvärken, ingen feber så drar mig nog till skolan imon! måste öva mer på min pianoläxa, det är ju svårt ju! det här med f-klaven är inte riktigt min grej än.. men får väl in det där i hjärnan snart, får vi hoppas.
jag har säkert missat mängder i skolan nu, känns ju inte så skoj.
men jag ska kolla på grey's anatomy, repriser som har börjat igen! jag är i himlen haha! klockan fem på femmab varje vardag! titta på't! och den 3 oktober börjar det nya avsnitt, skapligt glad är jag! så som jag har väntat!
men ha det bra hörni! ssup&mark!
kusinen
2012-10-04 @ 21:54:41

vet du när det är repris på det första avsnittet? hann inte se :( puss!

Svar: på söndag kanske :/ annars kommer det väl upp nånstans på internet ! (:
Jonna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0