japp.

hej, studiedag idag. så har haft sovmorgon till elva! ganska så underbart. sen la jag mig i sängen igen efter frukost och lyckades börja gråta till två oth avsnitt. det är marknad idag oxo. väntar på att ida ska komma hem så ska vi gå sen vid tre! behöver det just nu känner jag. en stor idakram som man inte får så ofta. jag hatar att vara ifrån vänner, det tar livet av mig!
mathilda, tack för att du finns där, du vet när jag behöver dig. älskar dig så otroligt mycket, och lämna mig aldrig. jag tycker det är så skönt att du inte bara försvinner nu när det är jobbigt. tack! det betyder!  du betyder!
 
men ni får ha det så bra.
 
johanna, saknar dig så otroligt mycket! och är glad att du trivs där borta på gotland! love you!!
Johanna
2012-09-27 @ 16:36:44

Bästa fina Jonna..!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0