stor saknad

hej! hoppas det är bra med alla, att alla ler och har njutit denna helg!
fars dag idag, så grattis till min fina pappa! älskar dig!
åt precis mat, och ska snart till mormor nångång för att äta paj :) gott! måndag imon, ny vecka, nya möjligheter och nya prestationer! och bara 9 dagar kvar nu till min dag! kommer bli jättekul! längtar! dock har jag inga syskon hemma längre så det blir väldigt tomt på morgonen.
saknar alla, mina syskon, mina fina vänner från konfan, min gamla klass + dom lärarna och hela åbyfolket -så mycket bättre då! johanna dig saknar jag hur mycket som helst och så saknar jag jont jättemycket. typ alla jag känner. alla som betyder något. ni är fina!

ha det gutt! puss&kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0