make our world to a better place

hej, så himla trött är jag. kunde inte somna igårkväll, låg och vred mig i sängen fram och tillbaka. så är jättetrött. och foten värker. solen är bakom mörka moln och regn, vilket inte ger någon energi heller. vill bara gå och lägga mig och sova en elr två veckor.
15 dagar kvar förresten! iiii..

idag har jonathan och jag 3 månader, många fler ska det bli! eller hur finaste? jag är så glad att du finns i mitt liv, du gör mina dagar så mycket bättre! dagarna vi tillbringar tillsammans är de bästa, mår så bra då och känner att jag verkligen lever! när du inte är med mig är jag totalt tom och dig är det ända jag tänker på, varje sekund tänker jag på dig! så glad att det är vi två, att det är du&jag! saknar dig jont, och älskar dig jättemycket! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0