i'm not smiling without you

hej, kom hem för en timme sen från nässjö och mariannelund. ett underbart lov har det varit. massa kärlek och skratt! och idag hämtade mamma o pappa upp mig i malund och så åkte vi till nässjö till min syster och hennes flickvän. hämtade även upp min äldsta syster på stationen, så idag har varit en fin dag och ett fint avslut på mitt höstlov. nu ligger jag dock tårögd och kudden totalt blöt efter att ha snackat med j, fick reda på att vi inte kommer att träffas på två veckor. förstår inte hur jag kommer stå ut, hur jag kommer överleva utan alla kramar! får helt enkelt koncentrera mig på skolan och träffa mina fina saknade vänner. och som toppen på moset backade jag på en väggkant igår hos j, drämde i hälen så nu kan jag knappt gå med skor på! funderar på om jag ska ta kryckor till skolan imon för jag går så sakta och haltandes. usch. ont gör det!
och vet ni vad? jag fyller 16 om 16 dagar! galet vad roligt! längtar! övningsköra, och att va 16 låter så gammalt haha ^^ wiiiiiii

nä, jag ska dra täcket över mig och försöka somna i tomheten. puss&godnatt!
Johanna
2012-11-05 @ 08:58:14

Älskar dig <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0